Obserwatorzy

wtorek, 15 grudnia 2015

Lakiedy hybrydowe Semilac - moja kolekcja




 Przedstawiam Wam moja małą kolekcje lakierów hybrydowych.  Post będzie pomocny dla tych, którzy przymierzają się do zakupu nowego lakieru Semilac. Sama przed zakupem nowego lakieru szukam w grafice google jak dany kolor wygląda, bo zdjęcia na stronie producenta nie oddają rzeczywistego koloru. Starałam się aby kolory na zdjęciu były jak najbardziej zbliżony do koloru w buteleczce.


 Swoją przygodę z lakierami hybrydowymi Semilac zaczęłam
w listopadzie 2014, czyli już minął rok odkąd całkowicie zmieniłam tradycyjną metodę malowania swoich paznokci.
 Manicure hybrydowy daje niesamowitą trwałość (2-2,5 tygodnia), wytrzymałość paznokci i połysk, poza tym nie musimy czekać na całkowite wyschnięcie lakieru. Tutaj po ostatecznym etapie utwardzenia paznokci możemy wrócić do naszych codziennych zajęć, gdyż lakier jest już całkowicie suchy i twardy. Jak dla mnie ogromnym komfortem jest to, że cały zabieg manicure wykonujemy w domowym zaciszu.
  Z pewnością będą zaopatrywać się dalej w kolejne kolory, bo wybór jest naprawdę szeroki.

Wzorniki niestety nie były uzupełniane systematycznie, dlatego kolorystyka i numerki są pomieszane.

Na zdjęciu znajdują się kolory:
017 - Gray
034 - Mardi Gras 
028 - Clasic Wine
027 - Intense Red
062 - Poppy Red 
005 - Berry Nude 
064 - Pink Rose
131 - Lovely Mickey
004 - Clasic Nude 
038 - Coral Beach
053 - French Pink Milk 
032 - Biscuit 
138 - Perfect Nude 
144 - Diamond Ring
094 - Pink Gold
142 - Royal Gold
037 - Gold Disco
001 - Strong White
077 - Brown Black
014 - Dark Violete Dreams

130 - Sleeping Beauty
139 - Nuts & Caramel
023 - Banana
059 - French Lilac
009 - Baby Girl
036 - Pearl Violet

Pamiętajcie, że ostateczny odcień na wzorniku zależy od Waszych ustawień monitora, przeglądarki i od światła, w jakim oglądacie zdjęcia. Semilaki mają jeszcze to do siebie, że w każdym świetle wyglądają inaczej i tak naprawdę trudno jednoznacznie określić ich kolor. Starałam się jednak jak najbardziej trafnie pokazać kolorki, więc mam nadzieję, że post będzie dla Was przydatny i będziecie do niego wracać przy wybieraniu kolejnych lakierów do swojej kolekcji. 


Ja jestem bardzo zadowolona z efektów jaki dają mi lakiery hybrydowe. Przyznam, że ciężko będzie mi teraz powrócić do tradycyjnego lakieru, który wytrzymuje na moich paznokciach maksymalnie 4 dni.
Aktualna cena to 29 zł za 7 ml.
Wszystkie lakiery są dostępne w sprzedaży tutaj klik
Gorąco Wam polecam lakiery hybrydowe Semilac.

17 komentarzy :

  1. Ale duża kolekcja. Lubię hybrydy za wygodę, ale jakoś sama nie potrafię sobie zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. imponująca kolekcja:) piękne kolorki. też uwielbiam hybrydy i od lipca się z nimi nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow niezła kolekcja. U mnie 22 grudnia ruszy konkurs, gdzie będą do wygrania hybrydy Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora ta Twoja kolekcja. Ja obecnie mam 3 kolory...ale już jedzie do mnie kolejnych 5 buteleczek....także moja kolekcja będzie liczyła 8 kolorów. Sądzę że póki co tyle mi wystarczy. Ja zaczęłam przygodę z hybrydami Semilac w sierpniu i już sobie nie wyobrażam malowania paznokci zwykłym lakierem...najbardziej wkurzało mnie długie schnięcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile kolorków :) jeszcze nie posiadam ale może nie długo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na tradycyjne lakiery Semilac, bo z hybrydami mam za dużo zabawy, a lakiery zwykłe utrzymują się u mnie całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja! :) Ja dopiero będę zaczynać przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kolekcja :)) Ja dokładnie od dzisiaj rozpoczynam swoją przygodę z Semilakiem, ponieważ w moje ręce trafiły 4 cudowne odcienie. Mam nadzieję, że nie sprawią mi problemów z aplikacją i już niebawem pokażę na blogu efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolekcja, wpadł mi w oko 139 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę. Ja dopiero zaczynam przygodę z tymi lakierami, ale chciałabym ich już niedługo mieć tyle co Ty :) A czym jest ten hard milk?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hardem możesz przedłużyć płytkę lub po prostu wzmocnić paznokieć ja tak właśnie robię a kolekcja lakierów spora.

    OdpowiedzUsuń
  12. A powiedzcie mi czy była któraś z Was może na pokazie semilaca?

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić urządzenie do mezoterapii bezigłowej i jeszcze urządzenia do mezoterapii bezigłowej. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe